Escola Àngela Roca

Viladecans

Som una Escola pública, catalana, laica i inclusiva.

Oferim un ensenyament de qualitat basat en l'esforç, el respecte al pluralísme ideològic i cultural, els valors democràtics i l'adaptació pedagògica i tecnològica constant.

SOM ESOCLA NOVA 21.

Compartim amb vosaltres l'alegria d'haver entrat a formar part del programa Escola Nova 21. Som prop de mig miler d'escoles que creiem en el canvi metodològic i que volem ser una escola avançada per a poder oferir un millor servei als nostres alumnes i famílies.

La Diputació de Barcelona farà una primera aportació de 150.000 euros a aquest pla d'innovació pedagògica i hi aportarà, sobretot, recursos humans.

El programa Escola Nova 21 l'impulsen també el Centre Unesco de Catalunya, la Fundació Jaume Bofill, la UOC i eduCaixa, amb el suport de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica, la Federació d'Associacions de Pares d'Alumnes (FaPaC), i la Fundació FemCAT.

Vosaltres en sou part important en el canvi i en la consecució de l'èxit. Gràcies d'antuvi per la vostra col·laboració.
Compartim amb vosaltres un vídeo molt il·lustratiu sobre què és Escola Nova 21, del programa de TV3 30', televisat el 18 de setembre.