L'escola Activitats Festes AMPA

Activitats escolars

Cadàvers exquisits
Cadavers exquisits

Al llarg del curs 2017/18 les nenes i nens de 1r han participat en el projecte "cadàvers exquisits". Durant el projecte els alumnes de les escoles participants s'intercanviaven treballs plàstics inacabats amb algunes pistes. Els resultats han estat espectaculars. En podeu veure el projecte sencer clicant aquí.

A-cordant els cors
Hort

Al llarg del curs les nenes i nens de 4t i 5è han estat aprenent a tocar violins, violes i violoncels. El projecte, impulsat per l'ajuntament i amb la col·laboració de l'Orquestra Simfònica del Vallès, ha acabat amb un assaig dels alumnes de totes les escoles participants i un concert com a teloners de lOSV. Aquí teniu un video previ al concert.

Beet bot

Ha Cicle Inicial ha vingut el Pedro per ensenyar-nos els Bee bot, hem après tot jugant.
Abans de començar ens ha ensenyat unes targetes que són les ordres que li haurem de donar al Beet Bot.

Pot anar endavant, enrere, dreta, esquerra, també hem après com esborrar les ordres i reiniciar-lo altre cop.

Ens ho hem passat molt i bé i hem après llenguatge direccional, girs, lateralitat i altres conceptes espacials bàsics.

Hort escolar
Hort

Aquest inici de trimestre del curs 2015-16 hem estat plantant (remolatxes, cebes, enciams, escaroles, carxofes i porros) sembrant (pastanagues, pèsols i faves) l'hort que tenim a l'escola. Primerament vam haver de preparat la terra entrecavant-la, treient les males herves i abonant-la.

Ara només falta tenir pasciència i esperar que el sol, l'aigua i la terra facin crèixer les plantes.

Projecte d'Astèrix i Obèlix
Astèrix i Obèlix

A Cicle Superior estem llegint els còmics d'Astèrix i Obèlix. Són molt divertits, a més a més aprendrem moltes coses dels seus enemics, els romans.

Després crearem el nostre còmic, tant els dibuixos com el text!!!

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Espanya de Creative Commons
Escola Agnès Armengol, 2018
Inici On estem, telèfon, fax... Mapa del web Blocs de tutories especialitats... Enllaços d'interès Activitats escolarsSortidesActivitats extraescolars