L'escola Activitats Festes AMPA

Informació
Horari Escolar

L'horari del Centre és de 9 a 12 h i de 15 a 17 h pels alumnes d'Educació Infantil i de 9 a 13 h i de 15 a 17 h pels alumnes d'Educació Primària

Entrevistes i reunions

Setembre: reunió general de P3, on el tutor i la direcció convoca als pares per explicar els objectius i funcionament del curs.

Octubre: reunions generals del curs, on els tutors de cada cicle convoca als pares per explicar els objectius del curs.

Gener i Juny: convocatòria individual per comentar els informes corresponents i la marxa dels alumnes.

Juny: entrevistes individualitzades amb les families i els infants de P3 del curs vinent.

Al llarg del curs: en horari d'exclusiva. Fora d'aquest horari, els pares seran atesos per Direcció.

Calendari Escolar

Descarrega el calendari del curs 2017-18 clicant aquí

Altres informacions d'interès

Qualsevol alumne que hagi de pendre medicaments haurà de portar el justificant del metge o dels pares i la dosis.

Quan un alumne no vingui a l'escola, haurà de justificar sempre la seva falta d'assitència; bé amb un justificant del metge o del pare o la mare.

L'ús de la bata serà obligatori desde P3 a P5, i per tots els alumnes en les activitats de plàstica.

També serà obligatori a les sessions d'Educació Física l'ús de roba esportiva, tovallola, calçat esportiu, sabatilles tipus xineses pel gimnàs i una bosseta de roba per guardar-les. A psicomotricitat caldrà tenir uns mitjons antilliscants.

A les sessions de música cal portar una flauta de bec a partir de 3r de primària.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Espanya de Creative Commons
Escola Agnès Armengol, 2017
Inici On estem, telèfon, fax... Mapa del web Blocs de tutories especialitats... Enllaços d'interès Història Projecte educatiu Espais de l'escola Serveis que ofereix l'escola Organigrama de l'escola Informacions d'interès