L'escola Activitats Festes AMPA

Projecte educatiu

Ens definim com a escola catalana, plural i que es fonamenta en les realitats socials, culturals, històriques... de Catalunya com a punt de partida d'altres realitats més àmplies i diverses. En el nostre Projecte, tenim present que el centre sigui una escola:

Innovadora i amb una capacitat permanent d'actualització, afavorint activitats relacionades amb les noves tecnologies.

Que ofereix als diferents sectors, pares i mares, mestres i alumnes, formes de participació diverses.

Que afavoreix l'esperit crític i creatiu.

Que promou els valors humans de la solidaritat, de la pau i del respecte.

Oberta i respectuosa amb totes les cultures.

Integradora, sensible als alumnes amb problemes personals i d'aprenentatge.

Que busca l'aprenentatge significatiu, intentant ajudar a cada alumne i al grup en funció de les seves necessitats i possibilitats.

Que potencia la sensibilització mediambiental.

Que aposta pel treball cooperatiu entre els infants.

On les noves tecnologies tenen una importància rellevant en l'adquisició dels aprenentatges.

L'escola actualment porta a terme el projecte ILEC (Pla d'Incentivació a Lectura de Centre) i també és Centre amb acord de responsabilitat.

Actualment som un centre d'una única línea amb un sol curs desdoblat, format per 3 aules d'Educació Infantil, 7 d'Educació Primària, 22 mestres (18'5 jornades) i 2 TEIs. Els nostres alumnes en acabar la Primària, tenen prioritat per anar a l'IES la Serra per continuar amb els estudis secundaris.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Espanya de Creative Commons
Escola Agnès Armengol, 2017
Inici On estem, telèfon, fax... Mapa del web Blocs de tutories especialitats... Enllaços d'interès Història Projecte educatiu Espais de l'escola Serveis que ofereix l'escola Organigrama de l'escola Informacions d'interès