L'escola Activitats Festes AMPA

Serveis
EAP

EAP (Servei d'Assessorament Pedagògic)

Comptem amb l'assessorament d'un membre de l'EAP un matí a la setmana. La seva intervenció es concreta en l'atenció a l'alumnat i a les seves famílies i en el suport al professorat.

Menjador

MENJADOR

L'escola ofereix el servei de menjador. Està acollit a la gestió unificada de l'Ajuntament de Sabadell. Els alumnes becats han de recollir els tiquets a Serveis Socials, la resta els pot adquirir a l'oficina de la Caixa Sabadell que hi ha al barri.

Transport escolar

TRANSPORT

L'escola disposa als alumnes del centre el Servei de Transport Públic en horari escolar. Es realitzen viatges al matí, migdia, i tarda des de Torre Romeu a Can Roqueta i a l'inversa, segons convingui.

Monitoratge 6a hora

PERMANÈNCIA A L'ESCOLA A LA 6a HORA

Els infants de Educació Infantil amb germans/es a Educació Primària tenen la possibilitat de quedar-se a l'escola de 12 h a 13 h per tal d'esperar així els seus germans grans. Aquest servei és assumit per l'equip docent.

EXTRAESCOLARS

Per més informació cal consultar a l'apartat extraescolars de la web

TALLER D'ESTUDI ASSISTIT

A l'escola disposem de 6 tallers d'estudi assistit, un per cada curs de primària, on alguns alumnes fan repàs escolar en horari extraescolar.

TALLER D'EMOCIONS

Un cop a la setmana es realitza el taller d'emocions. A l'escola hi ha dos grups d'aquest taller.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Espanya de Creative Commons
Escola Agnès Armengol, 2015
Inici On estem, telèfon, fax... Mapa del web Blocs de tutories especialitats... Enllaços d'interès Història Projecte educatiu Espais de l'escola Serveis que ofereix l'escola Organigrama de l'escola Informacions d'interès