UNA MICA D'HISTÒRIA
Al setembre de l’any 1969 es va crear l’escola per part de la Institució Cultural del CIC de Barcelona impulsada per un grup de mestres badalonins vinculats als grups de renovació pedagògica existents, amb el convenciment de recuperar una escola vinculada a la tradició pedagògica catalana.

Així va néixer l’escola Artur Martorell que es definia com una escola activa, catalana, democràtica i oberta a tothom a partir d’un sistema de quota indicativa.

Més endavant el claustre es va desvincular del CIC i es va constituir en cooperativa de mestres sense renunciar a cap dels seus principis i mantenint-se en els mateixos edificis dins de la propietat de Can Solei.

L'escola va formar part del Col·lectiu d'Escoles per l’Escola Pública Catalana (CEPEPC), integrat per tots aquells centres que creien en una escola pública catalana, gratuïta i de qualitat, a la que totes les famílies amb fills amb edat escolar hi poguessin optar.
Després de moltes reunions de pares, mares i mestres, assemblees, manifestacions i trobades amb la Generalitat el gener de l’any 1986 l’ escola va entrar a formar part de la Xarxa d’Escoles Públiques Catalanes.

ÀLBUM DE FOTOS "40 ANYS FENT ESCOLA"

escola antiga