Benvinguts i benvingudes

NOTICIES ESCOLA
NOVETATS ALUMNES

Bloc de Parvulari
Activitats dels nens i nenes d'educació infantil de l'escola: festes, carnaval, Nadal, setmana cultural, treballs de plàstica...

calendari
Agenda curs 2014-1015

En aquesta agenda podreu veure les activitats i sortides que realitzarem durant tot el curs. També les reunions d'aula i altres activitatsI.

Bloc de Cicle Inicial
Mostra d'algunes activitats que es van fer aquest curs durant la setmana cultural: intercanvi d'experiències amb altres cicles, ... i també ens podeu veure a tots els nens i nenes de segon ballant les danses d'aquest curs del Dansa Ara 2014.

inicial

llibres
Llibres i material

En aquesta noticia podreu veure el llistat de llibres i material del proper curs.

Bloc de Cicle Mitjà
Activitats que fem els nens i nenes de tercer i quart aquest curs.

casal13
Extraescolars 2014

Informació de les activitats extraescolars

Bloc de música: Danses i cançons
Voleu vuere les activitats que hem fet aquest curs? Si entreu en el nostre bloc de música podreu escoltar totes les cançons i vuere les danses que hem fet!!!!l
concert

Setmana Cultural 2013

Informació de totes les activitats que hem realitzat durant la setmana cultural 2013..

Bloc de Cicle Superior
Si entreu en el bloc de cicle superior podreu veure les úlltimes activitats que hem fet.

cs

Els blocs de l'escolaok
Aquí podeu veure tots els blocs que tenim a l'escola

Bloc de la biblioteca: la revista
Voleu veure les nostres revistes ?
Fem Auró és la revista de la nostre escola, cada curs publiquem un exemplar, aquest curs la il·lustraciós
.
rev13-14
retallades

Retallades ensenyament

Bloc d'educació física
Informació i noticies a nivell general relacionada amb l'educació física tant a l'escola com fora.Portals d'esports, jocs, entreteniments i altres activitats.
edu fisica

Camí Amic: el mapa
En aquest enllaç podem vuere el nostre camí Amic, que tenim al voltant de l'escola. Quines botigues són les nostres amigues, que tenim al barri que no ens agrada... i moltes coses més.

Bloc d'anglès
Aquest curs encara treballem més l'expressió oral en les classes d'anglès. De vegades en grups reduits. Entreu en el bloc i podreu veure unes activitats molt divertides.

parlem
Bloc menjador
En aquest bloc podreu veure cada dia el que mengem i també algunes de les activitats que fem.
. Què mengem avui?
contes