Actualizada 01--11--2017

ACTIVITATS CURS 2017-18

Adreça postal
Banús Baixa, 68, Sta. Coloma Gnet. 08923 Barcelona tfn. 93/3863071 ceipbanus@xtec.cat
Avís legal
Si alguna persona retratada vol ser retirada del web, ho pot sol·licitar a secretaria
ACTIVITATS CURS 2016-17

PÀRVULS PRIMER SEGON
TERCER QUART CINQUÈ
SISÈ SISÈ A.A. ANGLÈS

Som una escola d'educació infantil i primària creada l'any 1978. Dues idees clau conformen el nostre projecte educatiu:

• Volem ser una escola oberta a les famílies, a les seves iniciatives, a la seva participació en la vida del centre. Mares, pares i mestres tenim una tasca en comú, ens hem de conèixer, hem de col·laborar i hem d'afermar la confianá mútua.

• Ens preocupa la millora progressiva de la qualitat de l'ensenyament. Els mestres hem d'ajudar a créixer els alumnes en tots els àmbits de la personalitat. Per aconseguir-ho hem de mantenir la seva il·lusió per aprendre, hem de crear un clima d'afecte dins les classes i, a la vegada, hem de reflexionar sobre la nostra pràctica docent, avaluar els nostres mètodes d'ensenyament, buscar i experimentar noves accions educatives.
ceipbanus@xtec.cat