Carnaval 2017

Cliqueu per veure totes les fotos

Divendres passat a la tarda vam celebrar el carnaval de manera diferent. Com va ploure i feia molt mal dia, ho vam haver de fer al pati de parvulari.

Sense rua i sense pares perquè l'aforament del pati no ho permetia. Els nens de sisè vam preparar tota la festa. El rei Carnestoltes va realitzar el pregó l'acompanyaven una pila de músics i els capgrossos. Tota la classe va tenir l' oportunitat de tocar els instruments, ser capgròs o carnestoltes. La classe de sisè vam preparar les ordres boges, els cartells i el pregó que, per cert, es va poder escoltar molt bé.

Totes les classes vam estar preparant durant molts dies, balls moderns per a ballar a l'escola.

Quan vam acabar les actuacions, ens vam anar a classe on les mares i els pares del AMPA ens van donar el berenar que consistia en un donut i un batut de xocolata!

Ara ja s'ha acabat la festa, tornem-hi a treballar i a posar-nos les piles!

Als enllaços teniu un munt de fotos que ens va fer l'Argimiro i que fan goig de veure.

La classe de 6è