Carnaval 2018

Cliqueu per veure totes les fotos

A l'escola Banús hem celebrat el carnaval.

Com cada any, els que s'encarreguen d'organitzar la festa som els nois i noies de 6è. Nosaltres decidim les ordres boges i ens dividim en grups perquè cada grup s'ha de responsabilitzar d'una tasca diferent: portar el Carnestoltes, portar els capgrossos, tocar els timbals, o acompanyar els nens i nenes de P3.

Els dies anteriors a la festa vam fer uns cartells per penjar-los als porxos on mostraven en que consistien les ordres d'aquest any. A més a més, cada dia anaven al pati amb el Carnestoltes, els capgrossos i els timbals a comunicar aquestes ordres boges. Primer anaven al pati dels petits i després al dels grans.

Dimarts va ser el primer dia i l'ordre era venir a l'escola al dia següent amb un pijama. El dimecres vam dir que tothom havia de venir amb mitja cara pintada de nen i l'altra mitja de nena. Per fi el dijous vam demanar que divendres tothom vingués disfressat.

Divendres a la tarda vam celebrar la festa gran. Tota l'escola estava disfressada. Primer el carnestoltes va fer el seu pregó i seguidament va començar la rua pels carrers del voltant de l'escola. Anaven amb xiulets i timbals per fer força xivarri.

En tornar de la rua cada classe va ballar la dansa que havia assajat els dies anteriors. Quan van acabar tots els balls, L'AMPA va repartir el berenar a tots els nens i nenes de l'escola i va continuar la festa.

El millor de tot va ser que els pares podien venir a escola a veure'ns!!

Laura Gimeno Hoyo de 6è