CASTANYADA 2016-17

Cliqueu per veure totes les fotos

Divendres, 28 d'octubre vam celebrar la festa de la Castanyada. El dia anterior els nois i noies de 6è vam passar per totes les classes de l'escola i ens vam fer una presentació en PowerPoint sobre els orígens d'aquesta festa.

El mateix dia 28, al matí, vam poder veure una representació de l'obra de teatre “La castanyera i els cargols”. A l'hora del pati, els nens i nenes de 4t ens hem disfressat per anar a les classes a cantar una cançó de Halloween en anglès. Ens hem dividit en dos grups i hem passat per totes les aules de l'escola a fer el trick or treat. Després hem anat a la nostra classe per repartir els caramels que hem recollit a totes les classes.

A la tarda hem baixat al pati per veure l'exposició de les carbasses que han portat molts alumnes de l'escola. A continuació hem vist els balls de les altres classes i nosaltres també hem ballat la nostra dança. Al final hem fet un ball tota la escola junts una sardana!

I per últim hem pujat a la classe a veure una pel·lícula i per berenar mentre veiem la peli.

Alessandro i Montse

Feliç castanyada!