CASTANYADA 2017-18

Cliqueu per veure totes les fotos

El dilluns 30 d'octubre al matí, els nens i nenes de 6è vam passar per totes les classes de l'escola a explicar les característiques de la tardor i les tradicions angleses i catalanes de la festa de la castanyada.
Al dia següent, el dimarts 31, també vam passar per totes les aules per a representar una obra de teatre sobre la història d'una castanyera que va agafar castanyes amb banyes. Tots els nois i noies de l'escola s'ho van passar molt bé amb la nostra actuació.

El mateix dimarts, les noies i els noies de 4t, amb disfresses de Halloween molt aconseguides i molt ben maquillats van visitar totes les classes per fer el trick or treaters. Alguns nens de P3 tenien por i ploraven quan entraven a la classe els zombis, les mòmies o les bruixes. Les mestres els agafaven en braços i els calmaven.

Abans de marxar a casa al migdia, vam preparar al pati l'exposició de carabasses que havien fet els nens i nenes de l'escola en grup o individualment. Havia carabasses espectaculars.

A la tarda tots els alumnes i mestres de l'escola vam baixar al pati, i després de visitar l'exposició de carbasses, cada classe va ballar una dansa tradicional de la castanyada. Per finalitzar tota l'escola junta, agafats de la mà, vam ballar una sardana: Marieta cistellera.

A les 16:00 h vam pujar a les aules a menjar castanyes i panellets i a explicar-nos històries de por.

Així vam celebrar la castanyada. Ens ho vam passar molt bé i van aprendre molt.

Laura, Izan i Iago de 6è