Mona 2016-17

Cliqueu per veure totes les fotos

El divendres 7 d'abril de 2017 ha estat l'últim dia del segon trimestre d'aquest curs i com ja és tradició a l'escola hem celebrat la festa de la mona.

Els nois i noies de 6è, uns dies abans, ja havíem preparat uns powers per explicar les tradicions d'aquestes festes de pasqua a totes les classes de l'escola.

Al matí a cada aula s'han fet grups per elaborar la mona amb els ingredients tradicionals: pa de pessic, xocolata desfeta, figures i ous de xocolata, plomes i altres guarniments. Cadascú havia de portar els ingredients i guarniments que es van decidir al seu grup.

Després de menjar la mona a les classes i fer una mica de gresca, hem marxat a veure l'obra de teatre dels nens i nenes de P5. Han representat l'Aneguet diferent i els ha sortit molt bé.

Ha estat un dia genial!