Mona 2017-18

Cliqueu per veure totes les fotos, Cliqueu per veure el vídeo

Hola a tothom!!,

Aquest curs, com cada any, el alumnes de 6è vam preparar tota la festa de pasqua. Hem començat presentant les tradicions de pasqua amb una historieta per als més petits de l'escola. L' hem explicat amb un video de youtube “funny little bunnies” (traduït per nosaltres: el conillet de pasqua). Hem imprès un ou per pintar a cada nen i s'ho hem donat a P-3, P-4, P-5 i 1r.

A la resta de classes els nens de 6è també, hem presentat un power point sobre la Setmana Santa per explicar les seves tradicions a Catalunya i Espanya.

Ahir dijous al matí els companys de 3r van representar una obra que es diu “ Circ Polaris”. L'obra en ensenya que hem de tractar als altres com ens agrada que ens tractin a nosaltres, tothom és igual, no importa d'on siguem, ni el color de la pell.

Avui, últim dia d'escola abans de les vacances, els nens de P-5 han representat una obra sobre l'origen de la pasqua.

Tots els cursos, l'últim dia de classe, hem preparat una mona de pasqua. Els nois i noies havíem de portar un ingredient per completar la mona. Fins a 4t col·laboren les mares, però al cicle superior ja no. Fem grups i ens repartim els ingredients, per exemple hem fet el pa de pessic a casa, i hem portat lacasitos, plomes, etc... i aquest any he comptat amb llet de la campanya de la llet escolar de la UE i de la Generalitat.

Bones vacances de pasqua!!

Laura Gimeno i Vera Santos de 6è