Festa de Nadal 2017-18

Cliqueu per veure totes les fotos

Properament en els blocs de les classes trobareu més fotos i els vídeos de les nadales

Divendres, 22 de desembre vam celebrar la festa de Nadal a l'escola.

A les 9 del matí, ens vam dirigir a l'església de Santa Rosa per a cantar les nadales que cada classe havia preparat durant aquestes últimes setmanes.

Les mares de l'AMPA i les mestres també van cantar les seves nadales, amb unes coreografies molt boniques.

En tornar a l'escola vam preparar l'esmorzar de germanor amb ajut de les mares delegades de classe. Teníem de tot: xocolata, torró, galetes, neules i altres postres típics del nadal.

Una vegada ben esmorzats, van posar música i van ballar tots plegats.

Al final del matí, després de seure en rotllana i fer la valoració del trimestre, els nois i noies grans ens vam intercanviar els regals de l'amic invisible i els nens i les nenes petites vam fer cagar el tió.

Vam ser un matí molt agradable i divertit.