--SANT JORDI, 2017-18

Clicar per veure totes les fotos de les paradetes, els jocs florals i el teatre.

Dilluns, 23 d'abril, hem celebrat Sant Jordi a l'escola.

Al matí, la classe de 6è ha muntat les paredetes de venda de llibres al vestíbul de l'escola.

Tots els nens i nenes han baixat a comprar els llibres que més els agradaven. Els companys de 6è aconsellaven quins eren els millors per a cada edat.

A les 3 de la tarda han començat els jocs florals. Hi havia dos temes, un tema que era lliure i l'altre que havia de parlar sobre el lema d'aquest curs: "Tracta els altres com t'agrada que et tractin".

Entre les lectures dels poemes i narracions guanyadores, els nens i nenes de P-3, P-4 i P-5 han ballat unes dances que han agradat molt a tothom.

En acabar la lectura dels Jocs florals, els nens i nenes de 2n han representat l'obra de teatre “El cavaller Jordi”.

Per finalitzar aquesta festa, i com es tradició a l'escola, hem ballat tots plegats la sardana ”Marieta Cistellera”.

Els nens i nenes de 2n