--SANT JORDI, 2016-17

Clicar per veure totes les fotos de les paradetes, els jocs florals i el teatre.

Clicar per veure el video del teatre.

Divendres, 20 d'abril, hem celebrat Sant Jordi a l'escola!

La classe de 6è hem estat els encarregats de fer tots els preparatius pel que fa a la celebració de Sant Jordi.

Dies abans vam fer un taller de roses de diversos tipus. Unes per decorar el vestíbul amb paper pinotxo, unes altres amb feltre per a nosaltres i les mestres i també unes arracades amb el material que ens sobrava.

Al matí hem fet la venda de llibres. Primer hem guarnit les taules per quan vinguessin les altres classes. Cada vegada que baixava una d'elles els nens i nenes es repartien en les quatre paradetes per agafar els llibres que nosaltres els anàvem recomanant segons la seva edat.

Durant el pati hem ajudat a preparar l'escenari per l'obra de teatre que s'havia de representar a la tarda.

A les 15 hores, només arribar a escola, ha començat el lliurament de premis del concurs dels Jocs Florals. Aquest concurs consisteix en que tots els nens i nenes de primer fins a sisè fem històries i poemes. Després els presentem a les mestres i els que estiguin millor redactats de cada classe guanyen. Hi havia dos temes, un tema que era lliure i l'altre que havia de tractar sobre el lema del curs: no facis mal, no et facis mal.

Entre cadascuna de les lectures dels poemes i narracions guanyadores, els nens i nenes de P-3, P-4 i P-5 anaven fet uns balls que ens han agradat molt

Acabats els Jocs florals, els nens i nenes de 2n han representat l'obra de teatre “El cavaller Jordi”. Ho han fet molt bé. Parlaven de forma molt entenedora i actuaven amb la gesticulació adequada.

Per finalitzar aquesta festa, i com es tradició a l'escola, hem ballat tots plegats, nois i noies, grans i petits, pares, mares i antics alumnes, la sardana ”Marieta Cistellera”.

Ens ho hem passat pipa!

Els nens i nenes de 6è