Colònies 6è, 2017
---"Cala llevadó en anglès", Tossa de Mar"

Clicar per veure totes les fotos

Cliqueu per veure el vídeo

A quest any els nens i nenes de sisè hem anat de colònies a Cala Llevadó, Tossa de Mar. Allà només podíem parlar en anglès. Era la primera vegada que les colònies de l'escola es feien en aquest idioma. La primera vegada que vam escoltar que es dirigien a nosaltres en anglès ens vam espantar una mica perquè pensàvem que no l'entendríem, però ens equivocàvem perquè ho vam entendre tot a la perfecció.

Els monitors eren irlandesos per tant només podien parlar en anglès. El castellà i el català no l'entenien.

Només arribar i després d'explicar-nos les normes i el què faríem, vam anar a un camp de futbol i vam fer diferents activitats amb la pilota que van ser molt divertides.

Seguidament, com els bungalows no estaven encara preparats, vam anar a la piscina a refrescar-nos una mica. La piscina era molt gran. L'aigua estava molt neta i freda.

A continuació vam anar a les cabanes a instal·lar-nos i a preparar-nos per anar a menjar. El menjador era un bufet lliure. Una vegada que vam acabar de dinar, vam tenir una estona de temps lliure. Uns minuts després, van arribar els monitors a buscar-nos per anar a la muntanya a fer diferents activitats.

La veritat es que es va ser una mica cansat, perquè feia molta calor i alguns no portaven aigua. Vam fer moltes activitats: escalada, activitats en grup, tirolina, circuit d'aventura, tir amb arc i amb pistola, d'aquestes que es poden veure a les fires.

A les nits hi havia discoteca i ens ho passàvem pipa, perquè a part de que el “DJ” posava cançons modernes i divertides, també hi havia més gent ballant amb nosaltres, d'altres escoles.

Aquestes colònies van ser magnífiques per a tots, ens vam divertir molt i ho vam passar molt bé. Va ser una experiència que mai oblidarem. L'últim dia estàvem una mica tristos perquè allà ens ho havien passat genial !!!

La Classe de 6è

Clicar per veure totes les fotos