LES NOSTRES INSTAL·LACIONS

• L’escola té un únic edifici, adequat per a poder atendre alumnes amb minusvalideses físiques físiques, superant la majoria de les barreres arquitectòniques i instal·lant, a més, un ascensor i un sanitari adaptat.
  • A la planta baixa s’hi troba la cuina, el menjador escolar, i la sala polivalent (gimnàs, teatre, …) amb els vestidors i els lavabos. També trobem la pista esportiva que és alhora espai d’esbarjo per als alumnes de Primària.
  • A la primera planta hi ha les sis aules d’educació infantil i la seva zona d’esbarjo amb sorral i una petita construcció lúdica, la sala de psicomotricitat, sis aules d’educació primària, tres aules de grups petits, la biblioteca escolar, l’aula d’educació especial, dos tutories, consergeria, administració, la sala de mestres i la zona de despatxos.
  • A la segona planta trobem les altres sis aules de primària, l’aula d’idiomes, de música, d’informàtica i l’aula de ciències, a més de dues tutories i dues aules de agrupaments.
  • Totes les aules disposen d’ordinador per al treball de racons i de connexió a internet. En  totes les plantes hi ha sanitaris per als alumnes.