PROJECTE LINGÏÍSTIC

El projecte lingüístic de la nostra escola ens permet per una banda, ser conscients de la realitat lingüística amb la qual ens trobem dins l'escola i en el nostre entorn més proper i, per l'altra, establir els objectius a assolir en els propers diversos acadèmics.

Com ja sabeu tots la llengua vehicular i d'aprenentatge a l'escola és el català, molts dels nostres esforços van encaminats a oferir als nostres alumnes l'oportunitat de ser competents en aquesta llengua.

Dins el nostre projecte lingïístic també estan recollides les tasques i els objectius a assolir en llengua castellana i la llengua estrangera (anglès). Per tal d'aconseguir també que els i les nostres alumnes siguin competents amb aquestes dues llengües.

Si voleu conèixer més detingudament el projecte lingüístic de la nostra escola cliqueu al llibre.