PROJECTE PER AL FOMENT DE LA REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC COMPLEMENTARI.

Amb la participació en aquest projecte l'escola, tal i com diu el Decret, vol impulsar la cohesió social mitjançant polítiques d'equitat que garanteixin la igualtat d'oportunitats en el marc d'un sistema educatiu de qualitat.

La nostra intenció és potenciar tota una sèrie d'actituds i valors que giren al voltant del reciclatge i del respecte al medi ambient, fomentant en els alumnes un consum responsable. També hi ha la voluntat de col·lectivitzar, compartir i respectar el material comú que des de sempre s'ha fet ús a l'escola. D'una banda, el material fungible (llapis, colors, tisores, …) que no és de propietat individual, i de l'altra els llibres de text que són d'ús més individual, encara que sigui en servei de préstec. D'aquesta manera volem contribuir a fomentar l'equitat i fer vius valors com la corresponsabilitat la solidaritat i el respecte als bens comuns. A més a més, el fet d' haver de tenir cura dels llibres i del material didàctic d'ús comú, per tal de ser reutilitzat posteriorment per companys de cursos inferiors, suposa un important estalvi econòmic per a totes les famílies del centre escolar i impulsa l'objectiu tan necessari d'una societat més sostenible .

OBJECTIUS.

Els objectius que en el principi d'aquest projecte volem assolir són els següents :