SERVEI DE MENJADOR

MENÚ DEL MES

EXPOSICIÓ DE LES ACTIVITATS DEL PRIMER TRIMESTRE

Hi ha tres aspectes molt importants:

1.- Ens plantegem aquest servei com un espai educatiu important, on els i les alumnes practiquin hàbits alimentaris i normes de comportament a la taula; és a dir, com a part fonamental de l'educació en valors. Per això, no es pot considerar només una unitat de servei de menjar.

Els objectius que ens plantegem aconseguir són:

a.- Desenvolupar hàbits alimentaris saludables.

b.- Promoure l'adaptació del nen o la nena a una diversitat de menús i a uns hàbits a l'acte de menjar que incloguin la cortesia, la tolerància, la solidaritat i l'educació per a la convivència.

c.- Promoure diferents habilitats: us dels coberts, coneixement dels aliments, descoberta del plaer de menjar i beure, reconeixement de diverses maneres de preparar cuina mediterrània.

d.- Oferir una planificació que aporti les substàncies nutritives que el nen o la nena necessita per al seu desenvolupament i completant l'alimentació que rep a casa.

e.- Educar a la família indirectament amb els patrons de conducta adquirits a l'escola.