ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Les Activitats Extraescolars començaran el proper DILLUNS DIA 4 D'OCTUBRE.

El Departament d'Ensenyament facilita als alumnes de P-3, P-4 i P-5 que no es queden al menjador, que no fan activitats extraescolars i que tenen germans en cursos superiors un SERVEI D'ATENCIÓ de 12 a 13 hores.

* Pel que fa a l'activitat de DIBUIX la durà a terme l'Anna Carrera, ensenyant diferents tècniques de dibuix i pintura. A final de curs es cobrarà el material.

*Pel que fa a INFORMÀTICA la durà a terme la Laura Tolosa ensenyany Windows, Word, Excel, Internet i als més grans Correu Electrònic.

*Pel que fa a INFORMECA la durà a terme la Laura Tolosa. Es tracta de l'aprenentatge de la mecanografia mitjançant la utilització d'un ordinador.

*Pel que fa a MANUALITATS la durà a terme l'Anna Carrera. Es faran treballs amb fang, cartró, etc. Al igual que el dibuix al final del curs es cobrarà el material.

* ESCACS

*Pel que fa l'Anglès impartiran aquesta matèria professors/es del CENTRE CULTURAL de Balaguer en diferents grups i nivells. Aquest Centre utulitza una metodologia pròpia amb una llarga experiència de bons resultats. Les classes amb els petits són totes parlades (es dan jocs, es canten cançons, s'expliquen contes,...) i l'alumne s'ho passa molt bé al mateix temps que va aprenent la nova llengua.El PREU és de 35 € al mes, dues hores a la setmana.

*TALLER DE CUINA

*SARDANES: Començaran el febrer

EL PREU DE LES ACTIVITATS ÉS DE 60€ CADA UNA TOT EL CURS (una hora setmanal), TRET D'INFORMECA QUE ÉS DE 90€(una hora i mitja setmanal), I EL TALLER DE CUINA(dues hores setmanals), I EL PREU ÉS DE 15€ MENSUALS.

TOTS ELS REBUTS QUE ENS SIGUIN TORNANTS PEL BANC, ELS TORNAREM A GIRAR AMB UN CÀRREC DE 3€ DE GASTOS.

*Després del Novembre NO es permetrà la inscripció d'alumnes en cap activitat, si no és un cas necessari. Així doncs, la inscripció en una activitat implica el pagament de la meitat de la quota.

Quan el monitor de qualsevol activitat consideri que un alumne no es porta correctament a classe i m olesta el bon funcionament de la mateixa li donarà un avís de mal comportament. Quan l'alumne rebi més d'un avís quedarà expulsat de l'activitat durant dues setmanes.

DILLUNS
DIMARTS