BERENEM I JUGUEM

Berenem i Juguem és l'activitat d'acollida de tarda per a nens de P3 fins a 6è.

Aquest servei pretén donar resposta a les necessitats d'aquelles famílies que per circumstàncies laborals, o d'altra mena no poden atendre als nens en l'horari que va des de les 17:00 a les 18:30 h..

La dinàmica de l'activitat serà la següent: la monitora rebrà els nens dins l'escola i seguidament es passarà al menjador escolar.

Durant aquest temps es donarà berenar als nens i seguidament realitzaran joc lliure dins l'aula o al pati del menjador, (pilota, contes, jocs de taula,...). Els grans poden fer els deures.

El preu de l'activitat és de 2'50 € diaris per a nens fixes, almenys un dia a la setmana, durant tot el curs; i de 3 € per a nens esporàdics (berenar inclòs al preu).

Podeu sol·licitar o fer servir aquesta activitat de forma esporàdica portant el nen a l'aula a les 5, o posant-se en contacte amb la monitora o tirar un paper a la bústia de l'AMPA.

Dilluns Petit suís i coca amb xocolata de presa
Dimarts Broqueta de fruita i galetes
Dimecres Pa amb tomàquet i pernil dolç
Dijous Iogurt i galetes amb xocolata de presa