INFORMACIÓ MENJADOR ESCOLAR CURS 2010-2011

* El Preu del menjador és de 6'20 € i recordeu que haureu d'anar a treure els tiquets que es venen en paquets de 4 a La Caixa o al BBVA de Bellcaire.

* Els nens que es queden al menjador han de portar una bata (aquest curs farem anar tovallons de paper), i un necesser petit amb elixir bucal, o pasta de dents i raspall tot marcat amb el seu nom. La bata se'ls donarà per rentar cada setmana. A més a més els nens/es de P-3 i P-4 que es queden algun dia fixe han de portar una muda sencera marcada amb el seu nom, com a l'escola.

* Recordeu que sempre que el vostre fill no es pugui quedar al menjador heu d'avisar mitjançant un paper que tirareu a la bústia de l'AMPA de 9 a 11 h del matí. SI NO AVISEU SE US COBRARÀ EL DINAR IGUALMENT.

* També aquest curs us volem recordar5 que en el cas que algun nen es porti malament al menjador i les monitores, juntament amb l'AMPA, considerem que el seu comportament no és adequat, s'enviarà dos notes d'avís als pares, i al tercer avís quedarà expulsat del menjador durant DUES setmanes.

* La bústia de l'AMPA es troba situada al costat de la porta de l'escola.