ALUMNES DE L’ESCOLA BONAVISTA PARTICIPEN A LLEIDA AL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA.

El passat DIJOUS, 14 d'ABRIL  l’alumne Marcel Bergé , com a representant de C. Mitjà i Llorenç Lladonosa com a representant de C. Superior es varen presentar al VIIè  Certamen de Lectura en Veu Alta que organitza Enciclopedia Catalana.

Desprès de llegir un text en veu alta en l'Auditori de Lleida, el representant de la nostra escola en el Cicle Superior va ser el guanyador de la fase territorial de Lleida i, per tant, va ser seleccionat per anar a la final catalana, que es celebrarà a l’Auditori de Barcelona, juntament amb els altres finalistes de la resta de Catalunya

Esperem tingui molta sort! Endavant i continueu llegint.

FINAL DE CATALUNYA

El dia 08 de juny de 2011 es va celebrar al Teatre nacional de Catalunya la final del Concurs de lectura en veu Alta. Va estar recolzada pel President de la Generalitat Sr. Artur Mas i va comptar amb l'assistència de personalitats destacades.

En Llorenç Lladonosa, de la nostra escola, va ser el representant de Lleida. Malgrat que no va resultar guanyador va tenir un paper molt destacat i va demostrar tenir un molt bon nivell i una gran preparació.

Esperem que l'any vinent puguem tornar a estar representats en aquesta fase Final.

MÉS FOTOS