L'ESCOLA, la seva història

L'escola més antiga de la qual tenim informació és l'anomenada Escoles Velles que estava ubicada a ca les Batistes.

Aquesta escola aviat resultà petita i van decidir construir-ne una de nova.

Tot i que es varen adquirir els terrenys l'any 1926, no va ser fins l'any 1934 que es va començar a fer classes.

L'escola estava dividida en dues aules per a nens i dues per a nenes.

L'any 1969 es va ampliar i es va construir una nova aula i un menjador a una banda, i una cuina i un rebost a l'altra.

Al cap d'uns anys l'espai va tornar a ser insuficient amb l'incovenient que suposava que els alumnes de parvulari havien d'anar a les aules de darrera la pista vella i fou durant el curs 1983-84 que es començà l'ampliació que va consisitir en la construcció de tres aules, una biblioteca, un laboratori, una aula de plàstica i l'ampliacció de la cuina i el menjador.

En l'actualitat és una escola d'Educació Infantil i Primària d'una línea.

Entrevistes, activitats, vídeos i exposicions del 75è aniversari

enrera