Escolarització personalitzada respectuosa amb les diferències.

Respectem la diversitat individual com a factor vertebrador d'una societat més justa.

01. Agenda d'activitats

Feu clic per accedir al calendari de l’escola i estar al corrent de totes les activitats.

El dimecres, 28 i el dijous 29 de gener els alumnes de 3r i 4t faran un taller d'expressió corporal i circ.

El dijous 5 de febrer els alumnes de 5è i 6è faran una sortida al funicular de Vallvidriera.

03. Descarrega de documents

Descarrega el document que necessitis.

Descarrega el document que necessitis, omple’l i lliura’l a l’oficina de secretaria.

També pots enviar un correu a l'Escola i t'enviarem allò que necessitis.

04. Menjador

Descarrega el menú mensual del menjador per guardar o imprimir.

També trobareu informació necessària sobre horaris, forma de pagament, activitats ...

continuar

Benvingut.Coneix la nostra escola.

L'Escola Calvet d'Estrella es troba al barri de Ca n'Oriac. Un barri situat al nord de la ciutat de Sabadell, concretament al

Carrer Mont Blanc, 34.

Els nostres telèfons de contacte són el 937161314 i el 692676835.

Visiteu el nostre blog. Podreu veure el dia a dia de la nostra Escola: activitats, sortides, fotos... Entra al nostre blog.

02.02 al 06.02

Setmana Cultural Educació Infantil

10.02 al 13.02

Setmana Cultural Educació Primària

Durant aquests dies farem tots plegats un món d'activitats relacionades amb el món de la fantasia.

Rua de Carnestoltes

Com és habitual a partir de les 15:30 farem la tradicional rua al voltant de l'escola.