Educació Infantil

Psicomotricitat

Forma part de l’àrea de descoberta d’un mateix.
Aquesta activitat és molt important ja que ajuda als infants a desenvolupar-se tant física com emocionalment.
Mitjançant el joc els infants poden experimentar lliurement totes les seves capacitats: de moviment, conèixer el propi cos, saber acceptar les normes, les característiques dels objectes, tolerar la frustració,…

Llenguatge matemàtic

Aprofitem  situacions diàries d’aula, que comporten petits còmputs i problemes,  per fer el màxim de significatives les activitats matemàtiques.

A través de la manipulació i experimentació els infants assoleixen els diferents conceptes.

Projectes

Realitzem projectes que sorgeixen de les motivacions i interessos dels propis alumnes.
Partim d’allò que saben els infants per anar construint i ampliant el seus coneixements

Tallers

Un cop a la setmana els infants d’infantil  (p-3, p-4 i p-5)trien lliurement un dels cinc tallers que oferim: disfresses, contes, joc simbòlic, hort i anglès.

Fem danses i toquem instruments musicals.