Acte Consell Escolar Municipal

El dia 28 d’abril es va fer el reconeixement públic a la tasca duta a terme per la nostra escola al llarg d'aquests 90 anys, al igual que els d'altres centres i entitats de la ciutat de Lleida que també feien anys d'ençà la seva fundació. Va ser una posada en escena preciosa: diferents entitats, professionals, docents, companys i amics ens van fer companyia en un dia tant i tan especial per tots nosaltres. En Jordi Porta, director actual, després del visionat d'un magnífic vídeo on es reflecteix tot el treball que es fa a la nostra escola, va completar l'acte amb un extraordinari discurs. Va ser molt emotiu per nosaltres ja que mai ens haviem sentit tant agraïts per la nostra tasca incondicional en la nostra estimada escola. Va ser emocionant sentir i veure com tothom aplaudia aquell moment tan especial per nosaltres. Aquí us deixo algunes fotos per què gaudiu del moment, igual que tots nosaltres.