Esmorzars saludables

A nivell d’escola es realitza un treball molt important diàriament “l’esmorzar saludable”.

Pretenem que els nostres alumnes adquireixin uns bons hàbits alimentaris i siguin, a la vegada, respectuosos amb el Medi Ambient.

Al Cicle Inicial, en concret, cada matí a l’hora d’esmorzar, els alumnes enregistren en una graella el tipus d’aliment que han portat: fruita, entrepà, cereals, pastisseria industrial, làctics o suc.

A més, “el divendres per esmorzar una fruita hem de portar” i es valora molt positivament els alumnes que porten carmanyola durant la setmana.

D’aquesta manera, al final de la setmana observem les dades de la gràfica i en fem una valoració amb l’objectiu de millorar la setmana vinent.