1r Fòrum de la Xarxa d’Escoles per la Sostenibilitat de Catalunya

El divendres, 11 de març, vam participar en el Forum de la XESC celebrat a Juneda. La Daniela, l’Adriana i el Jie, van compartir amb els altres participants el treball que havíem fet a l’escola sobre “Els ocells del nostre entorn”, alhora que van assabentar-se del que feien a les altres escoles. Però no tot era feina... també van tenir la seva estona de joc.Mentrestant els mestres compartiem activitats i reflexions al voltant de l’educació ambiental.

Per la tarda vam preparar-nos uns planters de diverses varietats de productes de l’hort, un esqueix de pomera i vam rebre unes peces de sabó artesà fet pels alumnes de l’Institut Josep Lladonosa. Finalment abans d’acomiadar-nos, la foto de grup no va faltar.

Fotos Activitat Presentació Treball Ocells