Comissions de la Biblioteca

Un curs més, des del projecte de biblioteca, a la nostra escola hem format una comissió anomenada “Comissió d'acondicionament de la biblioteca”. Aquesta comissió està formada per 3 alumnes que es queden fixes al menjador amb l’objectiu d’ordenar i condicionar la biblioteca. El seu horari és de 12:30 a 13:30 els dilluns, dimecres i divendres. Els membres d’aquesta comissió es canvien cada trimestre i es presenten els alumnes de forma voluntària. Per acabar d’arrodonir la comissió, els seus membres han firmat un contracte pedagògic on s’especifica les seves funcions, drets i deures, a més, dels objectius que han d’aconseguir en acabar el trimestre. Els alumnes estan molt motivats i cada mes fan dues reunions amb la coordinadora de la biblioteca per poder comprovar s’assoliment dels objectius i les futures propostes de millora.

Comissió de Catalogació Comissió d'Acondicionament