Projecte Interdisciplinari 2on CI: “Estudiem els Camps Elisis”

A la nostra escola realitzem un projecte interdisciplinari anomenat “Estudiem els Camps Elisis”. D’aquesta manera podem aprofitar i gaudir de les possibilitats que ens ofereix l’entorn tan especial en el que està ubicada la nostra escola.

El projecte l’iniciem amb un “Què sabem?” sobre els arbres, arbustos i plantes dels Camps Elisis i, en concret, de les 3 espècies que estudiem a segon: “El Llorer”, “L’Arbre de l’amor” i el “Cirerer d’arboç”.

A continuació realitzem un “Què volem saber?” per tal d’establir una pauta de treball i ho plasmem tot en unes cartolines penjades a l’aula.

A partir d’aquí comença el nostre procès d’observació, investigació, manipulació, recerca d’informació, escriptura de conclusions, resolució de dubtes, etc... Tot ho plasmem en un gran “mapa conceptual” que tenim a l’aula.

Durant els mesos de Tardor, hem observat les tres espècies, les hem dibuixat “in situ”, hem confeccionat una descripció de les seves característiques principals i n’hem estudiat les seves fulles!!!

Gaudim molt amb la realització del projecte i aprenem moltíssim!

Escola Camps Elisis
C/ Santa Cecília s/n     25001 - Lleida