"Aquest mes entrevistem a ..."

Aquesta activitat es va dur a terme per primera vegada durant el curs 2013-14 i encara la fem el present curs. Cada mes es destina a un cicle diferent, des d’educació infantil fins al cicle superior. L’alumnat de cada curs escull una persona de la comunitat educativa a la que vol entrevistar. Les preguntes estan relacionades amb l’hàbit lector de la persona entrevistada i les respostes es van anar omplint en una plantilla dissenyada per aquesta tasca. També s’incorpora una foto de la persona entrevistada. Aquests treball es penja a la bilioteca durant un mes formant un mural. La comissió de biblioteca s’encarrega d’assignar els cursos, fer la plantilla per tothom i donar les pautes per a la seva elaboració. Per acabar aquesta l’activitat, l’alumnat explicar la seva experiència als companys i companyes.

Programació Entrevista Conserge Entrevista Jardiner Entrevista Marisol