Nova Oficina d'Informació dels Camps Elisis

Els nostres alumnes van assistir el passat divendres 11 de febrer, a una trobada amb l'alcalde Àngel Ros per visitar les obres de construcció de la nova oficina d'informació dels Camps Elisis

En aquesta obra es restaurarà l'edifici, conservant l'estructura original per fora, però reformant tot l'interior. Aquest antic aquari és un edifici modernista catalogat. Data del 1915 i és obra de l'arquitecte Morera i Gatell. El final de la seva restauració, prevista per la primavera, servirà per recuperar el seu valor patrimonial i per promocionar els Camps Elisis des del punt de vista mediambiental. En aquest sentit, la Paeria ha editat 14.000 fulletons que es repartiran des de la nova oficina i que donen a conèixer alguns aspectes dels parc, com l'últim descobriment de la fauna de la zona, el muricec. A més, els visitants poden descobrir als Camps Elisis un parc de gairebé 6 hectàrees amb 34.000 arbustos d'espècies diferents i 800 arbres. Els plataners, per exemple, tenen més de 125 anys i les magnòlies, més de mig segle.

La visita ha estat molt interessant. Tot seguit podeu veure la notícia al Diari Segre i a les notícies de Lleida TV

Diari Segre Notícies Lleida TV