Figura humana - P5

El cos a Educació Infantil es treballa des de totes les àrees, i la Psicomotricitat no es queda endarrera ja que és una matèria que treballa es cos des de la part motriu i amb moviment de l’alumne. Les fotos que es veuran a continuació pertanyen a la segona setmana del mes de setembre, ja que als alumnes se’ls hi fa una avaluació inicial tant conceptual com física per saber com estan i què saben sobre la figura humana. La part conceptual del cos la treballem des de tres àmbits: dibuix en un pla (fitxa d’avaluació inicial) on els alumnes han de dibuixar la figura humana a llapis, després de repassar-la amb la mestra Carol, i s’analitza el significat del dibuix, després la fan a la pissarra i canviem el pla i l’espai d’on l’han de dibuixar i finalment la representen amb plastilina per treballar-la en tres dimensions. Aqui us deixo uns exemples...

Escola Camps Elisis
C/ Santa Cecília s/n     25001 - Lleida