El Sistema Solar - 4t

Els alumnes de quart estem estudiant el Sistema Solar en l’àrea de Coneixement del medi. Seguint la metodologia del treball cooperatiu ens hem dividit en equips i hem iniciat la recerca d’informació sobre aquest tema. Hem aprofitat l’hora d’informàtica per buscar informació per Internet i l’hora de biblioteca per consultar tant els llibres que hi ha en aquest espai, com els llibres que voluntàriament han aportat els propis alumnes.

A l’hora de plàstica, per equips, hem creat el Sol, la Lluna i els 8 planetes del Sistema Solar. Ho hem fet mitjançant uns globus inflats coberts de paper maixé, els quals una vegada assecats els hem pintat amb tèmperes i els hem penjat al passadís de l’escola.

Els equips hem posat en comú tota la informació trobada, l’hem resumit per escrit i finalment ens l’hem estudiat per fer una exposició oral i així poder compartir tota aquesta informació amb els alumnes dels altres d’equips.

Hem gaudit força fent aquest treball i hem aprés moltes coses que no sabíem.

Treball Plàstic Conferències

Escola Camps Elisis