Projecte "Els cucs de seda" (3r Curs)

TOTA UNA LLIÇÓ DE BIOLOGIA AMB UNS CUCS DE SEDA

La classe de tercer hem observat tot el procès biològic de la metamorfosi dels cucs de seda, hem vist com el cucs d’1 cm de llargada creixien fins arribar a 9 cm, només menjant fulles de morera. També hem vist uns capolls molt laboriosos fets pels cucs de seda, hem vist la transformació en una bonica papallona i com aquestes produient nous ous.

Ens ha agradat molt tenir cura dels cucs de seda i ens hem fet responsables de cuidar-los tots aquests dies. Tot plegat, ha estat divertit!

Esperem que el curs vinent surtin molts cucs dels ous i puguem compartir-los amb la resta de companys de l’escola i així puguin gaudir,com nosaltres aquest curs.

A continuació teniu una presentació amb power point on podreu veure algunes de les activitats que hem dut a terme en aquest projecte. També podeu veure uns videos, en un es veuen els alumnes responsables de la cura dels cucs, en plena feina i en els altres dos, hi ha una curiosa gravació dels cucs de seda devorant fulles de morera.

Esperem que us agradi.

Presentació del Projecte Els cucs de seda