A l'escola Torrent de Can Carabassa, ja fa 5 anys que som una escola compromesa amb el medi ambient, tot participant en el programa de l'agenda 21 de la ciutat de Barcelona.

És per això que en la nostra escola fem, actuem, ens relacionem, i aprenem d'una determinada manera, que ens ajuda i ens permet dur a terme i complir aquest compromís.
Durant aquests 5 anys, els alumnes , els mestres, el personal no docent, els monitors i monitores, els pares, les mares i famílies, hem intentat que hi hagi un bon funcionament de l'escola, a partir del respecte mutu, , actuant pel ben estar i el bon funcionament del dia a dia , el compliments dels acords presos, la participació en les festes, celebracions, sortides i altres activitats escolars.

Aquesta manera de fer ens ha permès al llarg d'aquests cursos, dur a terme tot un seguit d'actuacions. Des de procurar tenir cura de la gestió dels materials i recursos, el participar en programes de cooperació amb el Senegal, conjuntament amb altres escoles de la zona, amb la caravana solidària amb Diakha Madina, el tenir cura de l'enjardinament i la zona verda del pati, el procurar una alimentació saludable i ecològica, fins a mantenir un hort protector de llavors.
Ara però, volem revisar i veure fins a quin punt fem bé aquestes accions que ja tenim força arrelades a l'escola. Ens cal mantenir i revisar, i per això hem vist la necessitat de crear formalment una comissió ambiental formada per 8 representants de l'alumnat, dos representants de l'ampa, dos mestres, la conserge i un representant del menjador i dels monitors, monitores.

Ens sentim molt contents d'haver fet la primera reunió formal de la comissió ambiental el passat divendres 20 de novembre de 2009.