|
Centre vinculat als IES Santiago Sobrequés i IES Montilivi.
*Característiques.
Escola Pública i catalana de doble línia delimitada pel barri de Sant Narcís i el nou parc del Migdia; en el lloc on la RENFE havia tingut el dipòsit de màquines de vapor.
La tasca educativa del centre es regeix pels principis del nostre projecte educatiu: desenvolupament integral de l’alumne, interacció del centre amb el seu entorn, respecte i igualtat, en línia pedagògica homogènia i una gestió institucional d’acord amb la normativa.
ORGANITZACIÓ I ÒRGANS DE GESTIÓ
- CLAUSTRE:
Una plantilla de mestres com a tutors, especialistes de llengua anglesa, educació física, educació musical, educació especial, aula d’acollida i religió.
Compta amb professionals dels Equips d’assessorament psicopedagògic: psicòloga i treballadora social.
Aquests mestres estan agrupats en quatre equips que atenen els quatre cicles:
• Cicle Infantil
• Cicle Inicial
• Cicle Mitjà
• Cicle Superior
- EQUIP DIRECTIU:
Integrat per
• El Directora: Sra Fina Teba Caballero
• La Cap d’Estudis: Sra. Mª Teresa García López
• La Secretària: Sra. Roser Lozano Winterhalder
- CONSELL ESCOLAR.
És l’òrgan col·legiat amb representació de tots els sectors de la comunitat educativa. Constituït per 18 membres repartits de la següent manera:
• 5 representants dels pares
• 1 representant de l’ AMPA
• 6 representants dels mestres
• 3 membres de l’equip directiu
• 1 representant de l’Ajuntament
• 1 representant del personal de serveis
El Consell té constituïdes unes comissions, que són:
• Comissió Permanent
• Comissió Econòmica
• Comissió de Convivència
• Comissió de Menjador
• Comissió de socialització de llibres
- CONSELL D’ALUMNES:
Òrgan de participació dels alumnes, integrat per:
• 2 delegats per aula
• Els mestres coordinadors de cicle
- REVISTA:
Òrgan de participació dels alumnes, per a l’elaboració de la revista d’escola, integrat per:
• 2 delegats per aula
• Mestres de la comissió de revista
|
|
|
|
*Equipaments
• 2 edificis: un per Primària i un per a Parvulari.
• 18 aules per a grups-classe.
• Aula d'informàtica 1.
• Aula d’informàtica 2 / biblioteca.
• 2 aules de psicomotricitat/usos múltiples, una a cada edifici.
• Aula d'audiovisuals / laboratori.
• Aula de música / aula d’idiomes.
• Pati per a primària amb 2 pistes poliesportives i porxo.
• Pati per a infantil diferenciat amb jocs. Ambdós patis amplis i assolellats.
• Menjador.
• 2 aules d’educació especial / 1 aula d’acollida.
• Cuina.
• Dependències de gestió: Consergeria, Direcció i Secretaria.
|
|
|