|
|
HORARI ESCOLAR
Educació Infantil i Educació Primària:
|
Matí: de 9 h a 12:30 h
Tarda: de 15 h a 16:30 h
|
* Horaris d’educació infantil i educació primària
L'horari és de 9 a 12:30 i de 15 a 16:30h de dilluns a divendres.
A educació infantil, l’hora d’esbarjo és de 10:45 a 11:30 als matins i tenen horari d’esbarjo flexible a la tarda. En el pati del matí hi haurà sempre vigilant un mínim de 2 mestres més la TEI (Tècnica d’educació Infantil). El de la tarda ho vigilaran els tutors que surtin.
A educació primària, l’hora d’esbarjo és de 11:00 a 11:30. els torns de vigilància són de quatre mestres.
Els alumnes de P-3, per tal de facilitar la seva adaptació al centre, fan una incorporació esglaonada a l’escola, primers dies d’escola.
Es farà Suport Escolar Personalitzat (SEP) fora de l’horari lectiu, dimarts i dijous de 12:30 a 13:30. Els alumnes que fan aquest SEP són nens i nenes de cicle inicial, i de sisè. Els alumnes de sisè també faran SEP dimecres a la tardal, de 16:30 a 17:30.
* Horari d’activitats no docents del professorat
De dilluns a divendres, el professorat disposa de cinc sessions a la setmana per a la realització d’activitats al centre sense alumnes. Aquestes sessions estan dedicades a: coordinació docent, activitats relacionades amb la tutoria, activitats relacionades amb la col·laboració amb altres professionals que intervenen en l’atenció a l’alumnat, activitats incloses en el pla de formació permanent, encàrrecs o responsabilitats específiques i coordinació amb altres centres.
D’aquestes sis sessions, tres són conjuntes de tot el professorat.
Cada mestre establirà, dins les seves hores de permanència, el moment destinat a l’atenció als pares (entrevistes) i el comunicarà als pares a la reunió de principi de curs.
* Horari d’entrevistes i reunions amb les famílies
Al llarg del curs es fan dos tipus de reunions:
a. La reunió conjunta d’inici de curs, a què assisteixen tots els pares i mares dels alumnes d’un nivell educatiu (per exemple, totes les famílies dels nens i nenes de 3r).
Aquestes reunions es realitzen normalment al llarg del mes de setembre i principi d'octubre. A les famílies del alumnes de P3, se’ls hi comunica la data d’aquesta reunió el dia que van a formalitzar la matrícula, ja que aquest curs la fa sempre abans de començar l’escola.
b. Les entrevistes individuals de seguiment dels alumnes: Es fa una reunió prescriptiva al llarg del curs, que normalment es realitza al llarg del segon trimestre, tot i que el tutor/a pot convocar-la en el primer trimestre si ho considera oportú (per exemple, en casos d’haver tingut l’alumne el curs anterior, si vol consultar alguna observació a les famílies...).
Per a fer les entrevistes el tutor es posa en contacte amb els pares (a Educació primària, normalment utilitzant l’agenda i a educació infantil oralment o mitjançant un comunicat). Els pares han de donar el vist i plau.
Els pares poden demanar als mestres poder parlar amb ells, mitjançant l’agenda a educació primària i oralment o per escrit a educació infantil.
El tutor té una hora assignada a entrevistes amb els pares, però s’han de demanar amb anterioritat.
FEM JUSTIFICANT d’assistència a la reunió amb el tutor del fill/a si algú ho demana (administrativa de l’escola).
|
|
|
|
* Equip Directiu
Càrrec |
Horari |
Directora (Fina Teba) |
Dimarts i divendres de 9h a 10h
Dimecres 15h a 16:00h
|
Cap d’estudis (Teresa Garcia) |
Dijous d'10:00h a 11:00h |
Secretària (Roser Lozano) |
Dilluns d'11:30 a 12:30 |
En cas de no poder assistir en aquest horaris, els interessats s’han de posar en contacte amb l’escola per a concertar un altre horari.
* Horari de consergeria i administració
Professional |
Horari |
Conserge (Xavier Urda) |
De dilluns a divendres de 8:30 a 13:30
i de 14:30 a 17:00h (Aquest horari pot tenir modificacions durant el curs.) |
Administrativa
(Roser Ayala) |
tots els dies en horari escolar |
* Horari de l’EAP (equip d’assessorament psi-copedagògic)
El psicòleg, vindrà dimecres al matí, per a fer exploracions dels nens que presenten dificultats i orientar-nos en les tasques relacionades amb els alumnes amb Necessitats educatives específiques (NEE) i el tractament de la diversitat.
Les reunions de l’EAP amb les famílies es realitzaran el dia que aquest professional es troba al centre i seran convocades pel professional de l’EAP.
Igualment, dimecres d'12:30 a 13:30h es farà quan sigui necessari una reunió de seguiment EAP- especialistes d’EE- representant de l’ED, per tal de coordinar al màxim el treball.
* Comissió d’Atenció a la diversitat.
Es reunirà totes les vegades que s’estimi oportú, dimecres entre les 12:30 i les 13:30h.
* Horari de coordinació amb l'assessora LIC
La coordinadora LIC de zona vindrà quinzenalment al nostre centre, el segon i quart divendres del mes, per a informar l’equip directiu i coordinar l’actuació amb la tutora de l’aula d’acollida, que assistirà, també quinzenalment a les reunions del grup de treball d’aula d’acollida (dins el pla d’entorn).
La coordinadora LIC del centre assistirà una vegada al mes a la reunió LIC de pla d’entorn.
per a més informació
|
|
|
|
* ENTRADES I LES SORTIDES
Us preguem que sigueu puntuals a les hores d’entrada i de sortida dels vostres fills i filles. Els retards d’entrada fan endarrerir a l’alumne i distorsionen la marxa de la classe.
La porta d’entrada es tancarà a les 9:05h al matí, i a les 15:05h a la tarda.
Us aconsellem que en cas de tenir fills a educació primària i infantil, deixeu primer els alumnes de primària (ja que s’obre una mica abans i el conserge és queda a la porta d’entrada dels nens/es, evitant que puguin tornar a sortir) i després aneu a portar els més petits a educació infantil, ja que us heu de quedar amb ells fins que a les 9h (moment en què surten les mestres i fan entrar els/les alumnes).
A l’hora de recollir-los, hauríeu de fer-ho a la inversa, recollir puntuals als alumnes més petits (ja que al sortir directament de la classe hi ha més agilitat en la recollida) i anar després a agafar els de primària.
Recordeu que a partir de 3r de primària els alumnes poden marxar sols a casa.
Una vegada finalitza l’horari lectiu, l’accés per anar a les dependències de l’AMPA, del servei de guarderia o recollir els alumnes que practiquen activitats extraescolars es fa per la porta que dóna al pati de primària i que es troba oberta dins l’horari d’aquestes activitats (al costat de la porta lateral que dóna al hall de l’edifici de primària).
Molt important: Cal assegurar l’assistència i puntualitat del nen/a i justificar al tutor/a les absències i retards mitjançant l’ús de l’agenda i si no és possible trucant a l’escola. Cal que aviseu al centre quan el vostre fill/a no assisteixi a classe.
Recordeu que els familiars no poden anar a les classes dins l’ horari lectiu. Per a comentar qualsevol qüestió amb el professor/a cal fer-ho a través de l’agenda o del conserge. Igualment, si voleu parlar amb el tutor, heu de demanar hora amb antelació. Si necessiteu justificant d’assistència per a la feina, ho podeu demanar en Secretaria. |
|
|
|
|
|