Pàgina
QUÈ FEM ?
Festes

• La Castanyada:

Durant l'última setmana d'octubre l'alumnat d'Educació Infantil i Cicle Inicial Primària celebra la castanyada amb diferents tipus d'activitats.

1. Fem panellets!: els nens i nenes de P5 i 2n de Primària són els encarregats de fer panellets.
  2. Aprenem danses i cançons per la castanyera.
  3. Festa de la Castanyada.

• El Nadal:

Durant el mes de desembre anem preparant la celebració de la festa de Nadal, i us demanem la vostra col·laboració:

Celebrem l'arribada del Nadal amb dos actes destacats:

1. Cantada de nadales i berenar

2. Fem Cagar el Tió:

Durant l'última setmana del trimestre els Tions apareixen pel parvulari i cicle inicial. Els nens i nenes els donen molt de menjar. El Tió els cagarà regalets!

• Sant Jordi :

Cada curs, durant la setmana del 23 d'abril, tota la comunitat escolar celebra Sant Jordi amb la implicació de tots els seus membres. Cada any l'eix conductor de la festa es centra en un tema diferent per inspirar tots els participants.

Curs 2014/15: "El Petit Príncep en un món de llum "

Es convoca les famílies a preparar la festa des de força temps abans, per participar a diferents convocatòries:

LA TARDA DEL CONTE:

Els nens i nenes de tots els cursos escolten un conte explicat per familiars voluntaris la tarda del dimarts 22 d'abril.

DIADA DE SANT JORDI :

Com cada any, la festa oberta a les famílies es celebrarà el dimarts 23 d'abril.

AL MATÍ:

- De 9 a 12:30 hores es recolliran pastissos pel concurs. Tota la comunitat escolar (alumnat, mares, pares, personal no docent i mestres) estan convidats a participar-hi.

- A partir de les 12:30 hores muntatge d'exposicions dels treballs dels alumnes a la biblioteca i als vestíbuls d'Educació Infantil i Cicle Inicial de Primària.

A LA TARDA:

- A partir de les 15 hores quedaran obertes les exposicions de treballs literaris, mostra de pastissos, composicions plàstiques i treballs de menjador. Aquest any, també es podran veure els filmets que hagin arribat.

- S'obriran les parades de llibres usats dels alumnes de 6è i la de samarretes de l'AMPA.

- Es començaran a vendre tickets pel berenar.

- Al gimnàs, Jocs Florals:

* De 15 a 15:45h, Jocs Florals de ll'alumnat d'Educació Infantil. Es recitaran poemes de forma conjunta.

* De 15:45 a 16:00 lliurarem els guardons dels Jocs Florals d'adults i dels altres concursos.

* De 16:00 a 17:50 l'alumnat dels cicles Inicial, Mitjà i Superior recitarà poemes i rebrà els seus guardons.

* A les 16:45 els pares i mares podran anar a recollir els seus fills i filles petits a les classes per tal de continuar plegats la festa.

* Es començarà repartir berenar a canvi dels tickets ja comprats.

* A les 17:00 Cloenda dels Jocs Florals, i sortida de l'autocar.

* Es continuarà venent berenar i llibres fins que s'acabin, una estona més.

MIREU EL RECULL DE POEMES DE DIVERSES EDICIONS: