Pàgina
anterior
QUÈ FEM ?
 
TAMBORS - P3A - curs 15 - 16
ELS GLOBUS - P3B - curs 15 - 16
PETARDS - P4A - curs 15 - 16
LLUMETES DE COLORS - P4B - curs 15 - 16
PINYATES - P5A - curs 15 - 16
LES CORONES - P5B - curs 15 - 16
Educació infantil
  En el nostre parvulari donem molta importància a:
  • PLA D’ADAPTACIÓ, donem un tracte especial als més menuts de l’escola. Iniciem el seu pla d’adaptació en el mes de juny. Les famílies hi juguen un paper molt important.
  • HÀBITS I AUTONOMIA, iniciem aquestes tasques a P3 i continuem el seu treball als altres cursos fins a la seva consolidació.
  • PSICOMOTRICITAT a partir de la proposta d’Acouturier els infants descobreixen el seu cos i tot el que l’envolta.
  • JOC, font d’aprenentatge de gran importància en el nostre cicle. A través dels racons de joc els nens/es poden establir diferents tipus de relacions i aprenentatges.
  • PARTICIPACIÓ, els alumnes són els protagonistes dels seus aprenentatges. La presa de decisions sobre aquests es realitza a partir de les seves aportacions.
  • LECTOESCRIPTURA, aprenentatge proper per acostar-los al món del llenguatge escrit. S’inicia amb el treball del propi nom i es continua amb el descobriment de la llengua escrita que els envolta per mitjà de situacions significatives.
  • HORA DEL CONTE, treballat en els diferents nivells. El nen/a segons l’edat l’escolta, l’elabora i/o l’exposa a la resta de companys. Des de P4 la família col·labora en la seva preparació.
  • PROJECTES DE TREBALL, iniciats a P3 comptant amb tots els recursos que l’escola ofereix (mediateca, aula de ciències, bosc…) i amb la utilització de les noves tecnologíes.
  • INICIACIÓ I COMPROMÍS ESCOLA VERDA, concienciació sobre el medi ambient amb visites al bosc, a l’entorn de l’escola, en la reducció d’embolcalls, participació en campanyes municipals, setmana mediambiental… Des de P5 comptem amb la figura dels assessors mediambientals.
  • PISCINA ESCOLAR, assistència setmanal dins de l’horari escolar a la piscina municipal. Els infants es familiaritzen amb el medi aquàtic com a continuació de les activitats psicomotrius que es duen a terme a l’escola.
  • TALLERS, agrupament de nens i nenes de diferent nivell per al treball de tallers de plàstica, cuina, teatre…
  • SORTIDES I COLÒNIES, organització d’aquestes activitats per tots els alumnes del parvulari.
  • LLENGUA ANGLESA, iniciació a P3 a nivell oral i lúdic.
  • PARTICIPACIÓ DELS PARES , participació familiar en molts moments de la vida de l’escola: sortides, tallers, projectes, festes, activitat de piscina…
Visita el bloc d'Educació Infantil