Pàgina

EL BALL -classe de 6è- curs 15-16

Cicle superior
  Particularitats del Cicle Superior
  • Treball al bosc: observació dels ocells.
  • Cada classe escull els seus delegats com a representació del grup
  • S’escullen dos representats pel Comité Ambiental d’Escoles Verdes
  • Inici de l’aprenentatge de la Llengua Francesa com a segona llengua estrangera.
  • Realització dels tallers de Pau IRÈNIA, als que treballem valors de tolerància, respecte i coneixement d'altres cultures, i especialment veiem les igualtats entre totes les cultures de la Mediterrània.
  • Figura dels reporters durant la setmana ambiental (6è)
  • Protagonistes de la diada del bosc amb l’espectacle de benvinguda o de comiat. (5è)
  • Participació a “Cantània” junt amb moltes altres escoles de Catalunya a l’Auditori de Barcelona (6è)
  • Visita al Parc Natural de Sant Llorenç i l'Obac, promocionat per la Diputació de Barcelona, en la que es treballa la descoberta de l'entorn i valors mediambientals, a 6è.
  • Encarregats del servei de préstec de la biblioteca d’anglès als migdies
  • Preparació del pas a l’ESO: visites exalumnes, treball a classe…
  • Intercanvi musical amb l’IES Bernat el Ferrer
  • Realització de les colònies a Castellnou del Bages, on gaudirem unes colònies d'aventura i multiesports.
  • Realització de les colònies a la Garrotxa per estudiar el món dels volcans i la geologia pròpia de la zona.

Visita els blocs de 5è i 6è

Activitats curs 10-11