Alumnes de l'escola El Castell recullen 440 euros per Haití

Els alumnes de sisè de l'escola El Castell van organitzar dissabte un acte solidari amb els damnificats pel terratrèmol d'Haití. Els estudiants van elaborar pastissos, magdalenes, creps, entre altres, que es venien a un euro. Entre les aportacions de les families, els alumnes, mestres, associació de pares i la mateixa escola es van recollir un total de 440 euros, que es van ingressar al compte corrent que la Creu Roja ha obert per ajudar el país carib.
L'acte solidari dels estudiants es va celebrar en el marc de la jornada de portes obertes que el centre educatiu va celebrar el mateix dissabte. L'objectiu de la jornada era la de donar a conèixer la línia educativa del centre i iInstal·lacions a les famílies dels alumnes que es volen preinscriure per al curs vinent. A m&eracute;s, era una bona oportunitat per tal que les famílies dels alumnes que ja cursen els estudis a l'escola visitin les aules dels seus infants i puguin veure els treballs que s'hi realitzen. Es van acostar aproximadament 200 persones al centre.

La noticia, pel Diari del Baix Penedes.

Benvinguts a la web del centre!

A la nostra web podreu veure tota la informació del centre que esperem que ens ajudin a tots/es a millorar la qualitat educativa i la comunicació entre tots els agents educatius.

CEIP Castell de Calafell