AMPA

 

 Objectius

 

  • L'APMA és una associació de caràcter no lucratiu i amb personalitat jurídica pròpia que es regirà pels estatuts establerts per l'assemblea de mares i pares d'alumnes.
  • Com es desprèn dels esmentats estatuts, l'APMA participa i organitza diverses iniciatives i activitats dintre de les activitats i serveis propis del centre escolar.
  • Les activitats, propostes, etc. han d'ésser aprovades amb la deguda antelació pel Consell Escolar del centre i figuraran en la Programació General Anual.
  • Aquest òrgan vetllarà i controlarà l'adequació dels seus objectius i la no-discriminació de cap alumne, procurant fer-les assequibles a totes les famílies.
  • Podran ser membres de l'APMA els pares o tutors d'alumnes que estiguin matriculats al centre.
    La Junta gestora de l'APMA ha d'assistir els pares d'alumnes en l'exercici del seu dret a intervenir en el control i la gestió del centre i informar els membres de l'associació de les activitats i afers de la mateixa i del centre, impulsant el ple exercici dels drets i compliment dels deures.

La relació de l'APMA i la seva Junta dins de l'escola es canalitza mitjançant el seu president/a i el seu representant al Consell Escolar amb l'Equip directiu i els òrgans col·legiats del centre.

L'APMA podrà tenir participació activa i/o donar suport econòmic a les festes culturals proposades pel Claustre o el Consell Escolar (Castanyada, Sant Jordi, etc.) que seran destinades a tots els alumnes del centre i col·laborar, si ho creu oportú, amb ajut econòmic a les sortides culturals i educatives organitzades pels mestres.

La Junta gestora de l'APMA s'encarregarà de la gestió del Menjador escolar i de l'organització de les activitats extraescolars prèvia aprovació dels seus plans d'actuació per part del Consell Escolar del centre.

L'APMA ha de col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l'elaboració de directrius per a la programació d'activitats extraescolars.

 

 
 

 Junta directiva

 

Presidenta:
Elizabeth Subí
Vice-presidenta:
Leonor Estirado
Secretària:
Maria José Pina
Tresorer:
J.Carlos Fernandez- Pacheco

Vocals:

 
 
 

Patrícia Hernández

Encarna Nogales

Yolanda Carrillo
Manuel Juárez

e-mail:

ampa2252@ampas.edu365.com

Telèfon:

977 23 04 05

Quota associats:

30 euros per curs i familia

 Horaris d'atenció als pares

 

De dilluns a divendres:

de 9:10 a 11 h.

 

de 17:10 a 18 h.

 

 Activitats i serveis

 Menjador escolar 

 

El servei de menjador escolar l'oferirà i gestionarà l'APMA en compliment de les instruccions i normatives que regulen el servei, la seva gestió econòmica, el preu i les normes higiènico-sanitàries.

El Consell Escolar del centre vetllarà pel seu compliment correcte mitjançant un seguiment i comunicarà d'immediat qualsevol incompliment d'aquest a l'APMA així com les mesures a prendre si no es corregeixen.


 
 

 Servei d'acollida 

 

L'APMA de l'escola organitzarà i gestionarà, d'acord amb les directrius i aprovació del Consell Escolar, el Servei d'Acollida d'aquells alumnes que, per problemes amb l'horari laboral dels seus pares, arriben a l'escola abans de l'inici de l'horari lectiu.
L'horari del servei serà de 8 a 9 del matí.

Caldrà vetllar especialment pels espais destinats a aquest servei, així com el nombre de grups, la ràtio alumnes/monitors i el tipus d'activitats a desenvolupar.

 Serveis escolars                                       

 Servei d’acollida  

Dies del servei  del 12 set 2007 al 19 jun 2008
Horari  de 8 a 9 hores
Preu  72,00 €/trimestre  i   2,40 €/dia
Nombre de monitors  3
Espais utilitzats  Menjador

        Menjador escolar

Dies del servei  del 12 set 2007 al 19 jun 2008
Horari  de 12 a 15 hores
Preu  Infantil:    113 €/mes
 Primària:   92 €/mes
 tíquet:     6 €/dia
Empresa  servei de cuina  Cuina i Gestió de Reus
Empresa servei de monitors  Fundació En Xarxa de Tarragona
Nombre de monitors  21 (20 + 1 coordinador)
Espais utilitzats  Menjador, patis i aules