CEIP Comtes de Torregrossa

Serveis

Acollida matinal.- Aquest servei permet deixar els/les fills/es a l’escola a partir de les 8 del matí als pares que ho necessiten. És promogut i està gestionat per l’Associació de Pares.

Aquest centre disposa de servei de MENJADOR ESCOLAR per un màxim de 80 alumnes en un sol torn. Durant el curs actual 2011/2012 el preu del menú és de 5,24 € /alumne/dia.  Aquest servei està gestionat per ALESSA S.A.

També existeix el servei de TRANSPORT COL·LECTIU per aquells alumnes que viuen a la ruta Montagut-Valmanya-Alcarràs.

El centre disposa d'un AULA D'INFORMÀTICA. L'equipament Multimèdia hi és present a tots els ordinadors.

Aquesta aula està a disposició de les entitats del poble que ho sol·licitin.

Disposa igualment el centre del servei educatiu EAP (Equip d'assesorament i orientació psicopedagògica), així com un altre de LOGOPÈDIA.