ACTE D'ENTREGA DEL DISTINTIU D'ESCOLA VERDA

El passat dia 7 de novembre de 2006 va tenir lloc a Sant Feliu de Llobregat l'acte d'entrega del distintiu d'Escola Verda per les escoles que el rebien per primera vegada i, també, per les escoles que el renovaven.

En aquest acte hi van assistir les 10 escoles de l'Alt Camp que el rebien per primera vegada: CEIP Mare de Déu de la Candela, Escola Enxaneta, Eugeni d'Ors, Col·legi Mare de Déu del Lledó, IES Narcís Oller i Jaume Huguet, tots de Valls, i CEIP Les Moreres (Les Pobles), CEIP La Riba (La Riba), CEIP Bernardí Tolrà (Vila-Rodona) i CEIP Sta. Magdalena (El Pont d'Armentera). Aquestes escoles són les primeres de l'Alt Camp que reben aquest distintiu.

Pel que fa a les escoles de la ZER La Parellada, a part del CEIP Sta. Magdalena, també va rebre aquest distintiu el CEIP Les Moreres, de Les Pobles (Aiguamúrcia).

Per part del CEIP Sta. Magdalena, el distintiu el van recollir la directora (Teresa M. Brunet) i la secretària (Gemma Casas).

Recollida del distintiu Totes les escoles de l'Alt Camp

Tornar a la pàgina principal