CARNESTOLTES
 

El primer dia de la setmana arriba Sa Majestat Carnestoltes, rei dels pocasoltes anunciant que serà una setmana de disbauixa i xerinola. Al llarg de la setmana ens va donant unes ordres per complir cadascun dels dies, qui no la compleix se li pinta el nas.

El dijous gras es fa una excursió, un any a la platja, l'altre a la muntanya per menjar l'entrepà de truita o de butifarra d'ou.

El divendres a la tarda d'una manera o d'una altra tots acabem disfressats.

 
Esperant a Sa Majestat.
Va arribar amb bicicleta.
Va venir ben acompanyat.
Van fer voltes a la pista.
Ens volíen fer por.
El van portar a la sala polivalent.
Ens preparaven una sorpresa.
Ens van dir uns rodolins.
Després vam ballar una mica.
 
Tothom ha de portar ulleres.
Tothom ha de portar barret.
   
Els grans vam celebrar el dijous gras a la platja.
Els més petits es van quedar al parc.
   
I EL DIVENDRES ...
 
   
   
   
     
     
Heu vist quines disfresses més maques ?
   
TORNAR