| LA CASTANYADA 08-09 |
Es van fer un seguit d'activitats molt divertides que ara descriurem de forma breu. El dijous, els alumnes d'Educació Infantil acompanyats pels companys de Cicle Superior van fer els tradicionals panellets. Després de l'esbarjo, els alumnes de primària van quedar repartits en grups, i van realitzar un circuit de jocs relacionats amb La Castanyada; relleu del moniato, la castanya cega, etc. |
Els alumnes de cicle superior van ajudar als d'educació infantil. |
||
A la fi, tothom content per la feina ben feta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Els d'educació infantil ballen molt bé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Els d'educació primària també saben ballar molt bé. |
* De sisè no tenim cap imatge perquè la bateria de la càmara es va esgotar. Si algú vol facilitar alguna foto del ball realitzat pels de sisè s'hauria de posar en contacte amb algun membre de la comissió d'informàtica: la Marian, l'Adela, l'Eva o el Josep. |
|