CICLE SUPERIOR |
| CURS ACTUAL Fotos |
| CURS 2008-2009 |
Per acabar, a cicle superior també comptem amb una línia, per tant, trobarem la classe de cinquè i la de sisè. Nosaltres sóm els més grans de l'escola i els de sisè estem impacients per començar ESO. Sóm molts treballadors. Algunes de les activitats on ens trobem molts engrescats són: |
|
![]() |
SOM LA CLASSE DE "MAS MERCADER" 1r CICLE SUPERIOR |
SOM LA CLASSE DE "LA PLAÇA DE LA BASSA" 2n CICLE SUPERIOR |
![]() |