HORARIS - Curs 13/14

HORARI DE CLASSES

Del 15 de setembre al 19 de juny:

de 09:00 a 12:30 i de 15:00 a 16:30.
Del 8 al 19 de juny i el 23 de desembre:

• de les 09:00 a les 13:00.

HORARI D'ATENCIÓ A PARES I MARES

Mestres: els que us facilita cada tutor/a.
Administració: dilluns i dimecres de les 09:00 a les 13:00
Equip directiu:dimarts, dimecres i divendres de 15 a 16.30

ENTRADES I SORTIDES DEL RECINTE ESCOLAR

Les portes de l'escola s'obren a les 09:00 i a les 15:00 hores. Els nens i nenes d'Educació Infantil i primària, entren al recinte escolar per la porta principal. La sortida la fan per la porta d'accés a la pista.
Per tal d'afavorir l'autonomia dels nens i nenes de primària, les persones adultes que els acompanyen no poden entrar al recinte escolar. Els alumnes esperaran al lloc establert fins l'entrada a classe.
Es permet l'entrada als familiars per acompanyar als infants de P3, P4 i P5 fins a la porta de l'aula que dóna al pati. A l'hora de la sortida a la tarda, els pares entren a recollir els nens, per evitar aglomeracions a la porta.
A l'hora de la sortida, els alumnes seran lliurats a la persona adulta que els pares determinin. En el cas que la persona que els reculli sigui menor, o si marxen sols cap a casa, caldrà l'autorització per escrit dels pares.
Els alumnes que, per qualsevol motiu hagin d'absentar-se de l'escola durant l'horari escolar només ho podran fer si són recollits personalment pels seus pares, o bé per alguna persona que tingui l'autorització escrita per fer-ho.