ZONES

Des de l'inici del curs 08-09 que estem utilitzant l'escola nova. Trobem l'edifici principal amb dues ales ben diferenciades. En una s'ubiquen les classes d'educació infantil, aquesta ala només té una planta. L'altra planta consta de dues plantes i es situen les classes d'educació primŕria, menjador, sala de mestres, secretaria, consergeria, vestidors, etc. També hi ha un edifici molt més petit, es tracta de la sala polivalent, un espai d'uns 70 metres quadrats.
Pel que fa a les zones exteriors, hem de dir que l'escola disposa d'una zona d'esbarjo destinada als nens i nenes d'educació infantil, i una altra zona destinada als d'educació primŕria, en aquesta hi podem trobar una pista d'handbol, i porxos.
L'escola fins fa poc formava part de la ZER Baix Gaiŕ perň el fenňmen migratori ha provocat un increment gradual de l'alumnat fet que ha propiciat que actualment el centre sigui independent.

Entrada exterior
Entrada interior

Zona interior entre els dos edificis
Porxo